آمریکا توسل به یگان های شبه نظامی برای سرکوب معترضان را تائید کرد

به گزارش مجله جغتای، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا وابسته به وزارت امنیت داخلی، تائید کرد که از اعضای سه یگان شبه نظامی برای کمک به نیروهای فدرالی که قصد سرکوب معترضان پورتلندی را داشتند؛ استفاده کرده است.

آمریکا توسل به یگان های شبه نظامی برای سرکوب معترضان را تائید کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین جهت را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این اداره مدعی شد که مامورین عملیات های ویژه را به شهر پورتلند در ایالت اورگن اعزام کرده است.

این در حالی است که در تظاهرات ضدنژادپرستی که چند روز پیش در پورتلند برگزار گشت؛ نیروهایی که به طور ناشناس، بدون یونیفورم و آرم یگانی، به جمع تظاهرات کنندگان هجوم می بردند؛ اقدام به بازداشت معترضان کردند.

اگرچه این اقدام خشم عموم مردم آمریکا را در پی داشت، دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور از مواضع خود عقب نشینی نکرد و مدعی شد که نیروهای فدرال را به شهرهای بیشتری از آمریکا که عمدتاً تحت کنترل دموکرات ها هستند؛ اعزام خواهد کرد.

در واقع، مأموران اعزامی به پورتلند عضو یگان تازه تأسیس در وزارت امنیت داخلی آمریکا هستند که ترکیبی از نیروهای مارشال، اداره مرزبانی و گمرک این وزارتخانه هستند.

این یگان ماه گذشته و پس از آنکه ترامپ دستور حفاظت از بناهای یادبود دوران برده داری را داد؛ ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 333

به "آمریکا توسل به یگان های شبه نظامی برای سرکوب معترضان را تائید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا توسل به یگان های شبه نظامی برای سرکوب معترضان را تائید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید