احتمال نشست سران آمریکا و کره شمالی وجود دارد

به گزارش مجله جغتای، پارک جیه وون نامزد سرویس ملی جاسوسی کره جنوبی احتمال داد سران آمریکا و کره شمالی پیش از انتخابات آمریکا یک بار دیگر با هم دیدار نمایند.

احتمال نشست سران آمریکا و کره شمالی وجود دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

یونهاپ روز یکشنبه گزارش کرد این مقام کره جنوبی در دفاعیه مکتوب خود که به مجلس ملی کره جنوبی ارسال نموده با اشاره به راه هایی که دو کشور برای مساله هسته ای کره شمالی و استقرار صلح در شبه جزیره کره به کار گرفته اند آورده است معتقدم در صورت فراهم بودن شرایط از جمله پاسخ مثبت کره شمالی، احتمال نشست سوم بین آمریکا و کره شمالی وجود دارد.

وی همچنین در تبیین استدلال دیدگاه خود به سخنان ماه قبل دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اشاره نموده که گفته بود در صورت مفید بودن نشست با کیم جونگ اون، با او دیدار خواهد نمود.

ترامپ و کیم از زمان اولین اجلاس خود در ژوئن سال 2018 در سنگاپور سه بار با هم دیدار نموده اند جایی که آنها توافق کردند که در ازای تضمین های امنیتی، در جهت خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره کار نمایند.

مذاکرات هسته ای دو کشور بعد از نشست بی نتیجه کیم و ترامپ در هانوی در سال گذشته میلادی، به دلیل اختلاف نظر در زمینه هایی مانند نحوه خلع سلاح و همچنین امتیازات واشنگتن متوقف مانده است.

نامزد ریاست سرویس جاسوسی کره جنوبی همچنین در این دفاعیه در خصوص روابط دو کره گفته است اگرچه روابط بین دو کره در شرایط سختی قرار گرفته است اما باید از هر ظرفیت دیپلماتیک و سیاسی برای تعامل سازنده استفاده کرد.

پارک در پاسخ به این سؤال که آیا او کره شمالی را اصلی ترین دشمن جنوبی می داند گفت: سئول همه نهادهایی که حاکمیت، قلمرو و اموال مردم ما را تهدید و نقض نمایند را دشمن می داند و من با این مورد کاملاً موافقم.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: joghatayi.ir شناسه مطلب: 339

به "احتمال نشست سران آمریکا و کره شمالی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال نشست سران آمریکا و کره شمالی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید